Inschrijven nieuwsbrief

Inschrijven nieuwsbrief

Abonnement Magazine

Ondernemers

“We moeten afstappen van de heilige gedachte dat één molecuul alles zal oplossen”

De Waalse start-up CBX Medical is gespecialiseerd in de ontwikkeling van op cannabinoïden gebaseerde gezondheidsoplossingen en wil een haalbare ondersteuning bieden voor stressmanagement, slaapproblemen...

Jean Galler, een nieuwe productiesite om Blanche naar de top van de chocolade te brengen

Kent u veel ondernemers wier belangrijkste concurrent... hun eigen naam is? Jean Galler valt in deze bijzondere categorie. Deze dynamische Luikse ondernemer verkocht zijn...

ABC Compagnie, het bedrijf achter de coolste bars van de hoofdstad

Met hun zeven vestigingen verspreid over Brussel is het bijna onmogelijk om niet minstens één keer hun Basil Smash te proberen of te proeven...

Conny Vandendriessche plaveit de weg voor onderneemsters

Conny Vandendriessche is een onderneemster pur sang. Ze bouwde Accent Jobs uit tot een van de grootste Europese hr-dienstverleners, House of HR. Met haar...

Belgisch huid- en verzorgingsmerk Ray van moeder en zoon groeide in 5 jaar van €30.000 naar miljoenenomzet

In 2019 begon Ray, een Belgisch skincare merk, met een startkapitaal van 30.000 euro. Zes jaar later is de omzet gestegen naar 3 miljoen...

De ondernemersreis van Jani Kazaltzis: “Succes is soms het resultaat van een hele reeks mislukkingen”

We kennen Jani Kazaltzis niet alleen als de bekendste stylist in Vlaanderen, maar ook als een echte ondernemer. Al vaker stampte hij projecten uit...

Amélie Matton, “Individuen staan in dienst van het bedrijf, niet andersom”

Amélie Matton is de CEO van Ecosteryl, wereldleider in de ecologische verwerking van ziekenhuisafval, een nichemarkt waar innovatie een kwestie is van geloofwaardigheid en...

Nathalie Baeten, een zakenvrouw met een neus voor geuren

Met Le Parfum de Nathalie introduceerde Nathalie Baeten-Coucke vier jaar geleden haar eigen, intussen bijzonder succesvolle home en body care lijn. Sinds begin mei...

Jill Cnudde startte BBODY 6 jaar geleden met 3.000 euro en wil dit jaar 4 miljoen omzet draaien

BBODY, het merk dat vooral bekendstaat om zijn sapkuren, ontstond zes jaar  geleden met een startkapitaal van 3.000 euro in de keuken van Jill...

Jeanne Guillet, een vrouw in de wereld van de chocolade

Sinds september 2021 wordt het huis Pierre Marcolini geleid door een vrouw. Jeanne Guillet werkte voor de grote namen van de reclame- en marketingwerelden...

Latest news